fredag den 26. oktober 2012

Rejse-kit og god kaffe!

Når man nu har 1½ times ventetid på hovedbanegården i Kbh, så er det fint at have sit lille rejse-kit med :-)


Jeg har brugt en metaldåse, som der tidligere har været hudplejeprodukter fra Dr. Hauschka i.
Jeg vidste at jeg ville arbejde på et bestemt par øreringe, så jeg har taget min sorte K.O. tråd, et brev med nåle (altid godt med ekstra, hvis de skulle knække), min Thread Zapper (tråd brænder), metalringe i 2 størrelser (man er vel optimist i forhold til hvad man kan nå), og min nye mini-perlemåtte som jeg har klippet fra en almindelig stor perlemåtte.
Det smarte perle-rør (købt i Panduro Hobby) kan desværre ikke ligge nede i æsken, så jeg tog det med i en pose ved siden af. I en pose, pga erfaring med, at de små smarte æsker KAN gå op under transport!

(Perlemåtten er i øvrigt god nok til at man kan arbejde i toget også. Perlerne triller ikke.)

Og skal det være rigtigt luksus, så kan man jo forkæle sig selv med en Caramel Machiatto kaffe, mens man arbejder ;-)
Og nej, jeg kunne ikke vente ;-) kom til at smage på den inden jeg kom i tanke om at jeg ville tage et billede af den.
Den smager iøvrigt lige så godt som den ser ud! :-)

Håber alle har en perleskøn dag!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for en hyggelig snak på messen idag, og keep up the good work, for du laver da bare nogle fantastiske smukke og skønne smykker...er total vild med de skønne turkise øreringe-ringe...

    KH Rikke

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Rikke!
    Og tak for snakken ved Bloggers Corner :-) Jeg ville egentlig gerne have brugt lidt mere tid der, men hold da OP, hvor er der meget at kigge på til den messe! Heldigvis skal jeg afsted igen i morgen. Måske ses vi?

    Ellers ses vi måske igen her i blogland ;-)Jeg glæder mig i hvert fald til at følge lidt med i dine genbrugs-eventyr :-)

    ~Anne.

    SvarSlet