fredag den 10. august 2012

Billeder

Jeg har lavet et offentligt billed-album på Facebook som jeg har kaldt: "skal disse smykker være i min webshop når den engang åbner?"

Jeg har vedhæftet denne tekst til albummet:


Se, sagen er den, at jeg kunne tænke mig at starte en webshop hvor jeg sælger smykker og med tiden nok også lidt sjaler og andet godt.
Da jeg er langtidssygemeldt og under udredning, er der ikke mulighed for at jeg kan kaste mig ud i det med det samme. Der er en masse regler som tilsammen gør at jeg absolut ikke må tjene nogen penge, heller ikke selvom de blev modregnet i kontanthjælpen...

Der er dog håb for, at den nye reform giver mulighed for at jeg kan blive selvstændig, selv om jeg ikke kan arbejde fuldtid. Det håb holder jeg mig til.
Reformen træder i kraft til Januar, så forhåbentligt kan der så ske noget dér!

Indtil da, har jeg besluttet, vil jeg afprøve farver og designs og dygtiggøre mig så meget som muligt.
I den anledning laver jeg nu et nyt album her på Facebook, i håb om at I vil hjælpe med at lede mig på rette vej.
Det vil være en stor hjælp for mig, hvis I vil ”synes godt om” de smykker i synes er flotte / fede, så jeg kan få en fornemmelse af hvad i hvert fald dette lille udsnit af verden kan lide . J
I må også meget gerne kommentere ting som: ”Den her er fed, kan du lave den i lilla?” eller: ”Hvorfor bruger du aldrig neongrøn?” eller bare ”den her farve er fed, brug den i flere designs!” Eller hvad I nu har trang til at komme ud med ;-D

På forhånd tak <3
Anne.

Alle læsere her er selvfølgelig meget velkomne til at gå ind og kigge og klikke, hvis I ikke allerede har gjort det ;-)

Og det er egentligt et meget fint lille galleri af hvad jeg har lavet af forskellige ting indtil videre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar